Call of duty vanguard

Battlefield 2042 vs Call of Duty: Vanguard – Direct Comparison! Attention to Detail & Graphics!

Rate this post


Battlefield 2042 vs Call of Duty: Vanguard – Direct Comparison! Attention to Detail & Graphics!

In this video you will see a graphic and gameplay comparison between two of the most popular FPS games Call of Duty: Vanguard and Battlefield 2042.

Both games are being played on the PC at their highest graphical settings.

My PC SPECS:
MB: MSI Z390-A PRO
CPU: i7 9700K
RAM: HyperX Fury Black 16GB DDR4 3200MHz
GPU: GTX 1080 TI
SSD: ADATA Ultimate SU650 480GB

Thank you for watching!!!

#Battlefield2042 #VanguardvsBattlefield2042 #CallofDutyVanguard

source

Related Articles

29 Comments

  1. erm the ice… bfs ice is in the ocean and cods is a river… yo ucan tell because the maps legit an oil rig … in the ocean…

    so the ice is far thicker thus no cracks like cods form, where as the thinner ice would crack

    thats realism sorry.

  2. Why does battlefield 5 and modern warfare look better than both of these games. I really dont understand this devolution of quality.

  3. sorry for call of buty fans but battlefield has always been better ….. a few years ago i completely played call of duty ghosts out like 5 times or somehing and thath was on a playstation 3 so the graphics where shit in other words but i played battlefield 4 on there and just for thath time the graphics on a playstation 3 where unimaginable … thath is why battlefield really takes a lot of time on detail and call of duty doesnt i love both games but battlefield is a lot more realistic just like in the vidio the shaders are way better then the ones in vanguard

  4. I’ve gotta give the win to Vanguard here.
    Battlefield gameplay is basically running in the map for 5 minutes straight only to get sniped in the head just before you get to the action .
    Played 4 rounds and the game isn’t going to hit my PS5 again .

  5. I just don’t get why people are so mad about Vanguard! I’ve played the game and I love it personally. It’s got great graphics, great campaign, great engine, and great mechanics! People are either being very spoiled or very rude! Everyone is saying “it’s so bad” or “horrible game”. Like REALLY, Be glad there is even another game! Personally I think that people are being so spoiled and rude. COD Vanguard is a great game and i am very thankful that it was made.

  6. I was watching for a bullet drop comparison. Oh wait cod don't have that lol. I personally like battlefield better because of little things like that. Cod is good but I prefer to play bf cause in cod players are bullet sponges in bf 1 to 2 shots is all it takes that's just my opinion

  7. Bought vanguard omg what a turkey of a game finished campaign and that's it for me zombies dreadfull and so is multi-player first game shipment like ww2 slightly different but basically same map cold war maps are just as bad old maps from old black ops games no thought gone into these games at all

  8. lmfao battlefield is made for rtx users. You're comparing two different thing's but one is designed for your hardware and one isn't. I don't even need to watch the video lmao

Leave a Reply

Back to top button